Monday, 10 December 2012

freedom . . .

Assalamualaikum n hello (:

after a long time... hah da lame gilew tak update blog.
Alhamdulilah spm dah berakhir pada 6 disember 2012. rase lega sangat :D

muka lega



tapi, lepas ni hidup lebih mencabar kalau masuk u. perlu hidup berdikari. kalau dekat sekolah ada cikgu yang nak betul kan kita, dekat u nanti takde siapa peduli.

aku cadang nak ambil lesen kereta, tapi aku masih belum belajar lagi nak bawak kereta mcm mana, buku ujian pun aku belum baca. aku nak cari kerja nak dapat gaji, tapi belum usaha untuk cari.

sekarang fikir nak keluar dengan kawan, nak had fun kononnya, tapi duit pun takda, jadi duduk rumah keluar bila kakak ajak keluar saja.



spm haritu macam mne? untuk lulus insya-Allah, tapi addmath lah kurang meyakinkan. soalan yg susah, susah lagi untuk aku lulus, cuma mengharap graf akan turun supaya dapat lulus. yang lain okay lah.

k, happy holidayy , tata (: