Friday, 6 July 2012

flashback da memowy

Assalamualaikum n hello (:




dulu-dulu mase time aku kecil tkde pun tempat mcm nee, jeles la jgk tengok adek aku jd pilot, doktor n bagai. @kidzania.

dulu-dulu mase aku bayi mak aku cakap berat aq melebihi berat bayi normal, aku gemuk.

dulu-dulu mase aku tadika aku comel sgt, bdk laki suka usik aku. pastu aku nanges.

dulu-dulu mase mule2 sekolah rendah darjah satu aku pakai cermin mata, tp bukan spec orang rabun, spec mata nak pegy jalan-jalan.

dulu-dulu dekat tempat menggaji aku dikira murid kesayangan ustaz. sekarang aku rindu ustaz uthman :'(

dulu-dulu semua benda nak berabut dgn kakak aku. *sekarang pun still lg sebenarnya.

dulu-dulu kalau family aku tangkap gamba, muka aku mesty ade dekat tepi2 gambar, aku suka menyelit.

dulu-dulu aku boleh dikatakan hari2 tidur sebelah mak aku sampai darjah 5 kott.

dulu-dulu aku suka bagi surat dekat orang yang aku nak jadi kawan rapat dia.

dulu-dulu aku selalu main barbie doll dgn tasya.

dulu-dulu aku selalu merajuk dengan tasya sebab aku tahu nanti dia pujuk aku.

dulu-dulu aku suka bercinta. ingat lagi masa tu dia panggil aku dari tingkap rumah.

dulu-dulu aku jahil. banyak ilmu agama aku tak tahu.

dulu-dulu kalau aku kawan dengan orang aku nak bersama dengan dia kalau boleh 24 jam.


tapi tu dulu. macam tak percaya sekarang aku dah tujuh belas tahun dan bakal menduduki peperiksaan spm. aku sekarang dah besar banyak tanggungjawab kena pikul.




muka-muka senior :)

aku harap nanti bila aku dah tua pun aku still ingat semua kenangan hidup ni. amin :>