Friday 6 July 2012

its july!

Assalamualaikum n hello !




hari ini bersamaan 6 julai adalah hari bicara akademik. so disebabkan tahun nee aku mnduduki exam spm, adelah acara baiah iaitu perjanjian murid supaya blaja bersungguh-sungguh. disebabkan mak aku kerja hari ini maka ayah aku dtg berseorangan. perbualan antara cikgu dgn ayh aq, aq rase tk smpai 5 minit pun. cikgu ckp aq okay jeh.

tapi enn tknak citer psl tu,

minggu ni dkt skolah serious busy gila *hiperbola. agak lah smbutan hari koperasi sekali dgn kempen anti dadah. k citer satu satu en ,  dsebabkan kelab koperasi tk buat aktiviti, so klb usahawan pun buat la aktiviti. antaranya ialah 'master cook' , 'seco-users' dgn 'dart' bukan setakat hadiah ditawrkan tp markah koko. so sebab aku pnye markah koko tk byk aq pun masuk pertandingan dart sebab tu jeh yg paling senang antara tiga-tiga tu. 1 team 3 org, aku, aini dgn afza kumpulan 'sunshine' kay bukan aku yg bg nama tu -,- sebenarnya tkde lah harap nak menang sbb kteorg tk pro pun weyh nak maen dart. tp bila dh main aku rase kalo tk pro pun boleh mng sbb dye ikot nasib jgkk. antara kteorg bertiga aini la paling terel. tk tahu la mng ke tak sbb isnin depan baru dye bgtahu tp nk dpt top 3 tu mungkin boleh.

pastu selasa aku join kelab ushawan meniaga, meniaga air jeh la aq mampu. dah lah aq meniaga dgn bdk form 4 yg aq tk kenal , pastu aq tgk dye mcm hott jeh pumpuan dok tegur dye. finally aq taw dye bdk perdagangan ptot la rmai girlsss kenal.dkt stu jgkk terbongkar lah rahsie dye rupenya bdk yg minat dkt adek dorm aq. puas aq cri spe bdk yg sering diperkatakan oleh adek dorm aq. *k sebnarnya tk pun.

rabu pulak aq masuk kuiz anti dadah. kelakar sebenarnya sbb igt kan kuiz bodoh2 jeh pastu tetibe excited bace buku psl dadah mcm nk jawab exam. btw, bkn kls aku jeh, kls laen pun bace buku yang same.kls aku jeh wakil perempuan yg lg 3 kls tu wakil semua lelaki.  tk sangka boleh masuk semi final jadi smbung hari khamis. semi final 4 kls fom4 dgn 4 kls fom 5. pastu masuk final , 2 kls fom4 2 kls fom5. form 4 lg kesian lah kena bahan. ohwell dorg senior en.  tapi tk tahu la menang ke tak sebab bdk kls laen pun terel2.

k itu saje laporan utk minggu ini. as-salam.